گرگ و میش پازل روم Puzzle Room
تاریخ : پنج شنبه 7 بهمن 1400
نویسنده : ...

پازل روم اسکیپ روم یکی از طراحان بازی اتاق فرار در شهر و استان کرج است و قدرت زیادی در طراحی اتاق دارد از همین رو امروز قصد دارم تا شما را با بازی هایی که این مجموعه اجرا کرده است را با هم بررسی کنیم.

یکی از بهترین بازی های طراحی شده توسط پازل روم اسکیپ روم گرگ و میش است که با وجود اینکه در ژانر ترسناک نیست ولی جزو بازی های پر طرفدار است و امروز با هم این بازی را به نقد و بررسی خواهیم پرداخت.

معرفی اتاق فرار گرگ و میش

اتاق فرار گرگ و میش یکی از بازی های است که توسط پازل روم طراحی و اجرا شده است. این بازی را با هم بررسی کنیم. این بازی در شهر کرج به آدرس بلوار جمهوری تفاطع بلوار جمهوری شمالی و بلوار ملاصدرا، زیر پل روحانی، جنب کوچه مسلم بن عقیل، ساختمان شهاب، واحد ۸ واقع شده است و شماره تماس آن 09391462308 است.

سناریو بازی اتاق فرار گرگ و میش

ناگهان سه قتل مرموز و کاملاً مشابه تو دهه 90 میلادی رخ میده کارآگاه ” سم هاوارد ” مسئول رسیدگی به این پرونده میشه که به طرز عجیبی بعد از یه هفته ، خود کارآگاه هم ناپدید میشه پلیس فدرال شما رو به عنوان کارآگاه های خصوصی برای حل این پرونده مامور کرده یک ساعت وقت دارین تا از این اتفاقات سر در بیارید.

برای اینکه کامل سناریو را بدانید بهتر است تا خودتان در این بازی شرکت کنید و اگر قصد بازی داشتید به بخش اتاق فرار سایت کج بریم مراجعه کنید.

ژانر بازی گرگ و میش برخلاف اکثر بازی ها درام، هیجانی است و زیاد شبیه بقیه بازی ها ترسناک نیست و میتواند تجربه ای یونیک برای شما و دوستانتان باشد.

تعداد نفراتی که میتوانند در این بازی شرکت کنند 4 الی 10 نفر است.

این بازی محدودیت سنی ندارد.

درصد سختی ای که برای این بازی در نظر گرفته شده است و جزو بازی های نسبتا سخت محسوب میشود.

امیدوارم از اطلاعات بالا لذت برده باشید.

کج بریم

 




|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
برچسب‌ها: اتاق فرار , اتاق فرار کرج , اتاق فرار تهران , اسکیپ روم ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید